»Restavriranje je sliki povrnilo intenzivno belo svetlobo, ki obliva celotno kompozicijo, in svetle ter prosojne Fra Angelicove barve.«
»Nočna straža je ena najslavnejših slik na svetu.«
»Nekdo mi je rekel, da ni pomembno, ali imamo pred seboj Michelangela ali sliko naše babice. Naš pristop mora biti popolnoma enak, predanost mora biti popolnoma enaka.«
»Bile so izjemno trdovratne, na predelih poškodb slikovnih plasti, in so zaradi neprimerne tehnologije popolnoma potemnele. To pomeni, da so bili na predelih svetlih tonov črni madeži. Najverjetneje niso poznali metode, s katero bi potemnele retuše in preslikave varno odstranili, zato so najeli takrat že uveljavljenega slikarja Cosroeja Dusija, ki je sliko preslikal na način, da ni izgubila Carpaccievega značaja.«
»Vsako delo, ki ga dobimo v obravnavo, najprej natančno pregledamo. Pristop je vedno enak. Vsako sliko je vedno treba najprej natančno pregledati in analizirati z različnimi naravoslovnimi metodami. Pri mojstrovinah, kot je ta, uporabimo absolutno vse metode, ki so nam na voljo tako v tujini kot doma. Tako pridobimo podatke, na podlagi katerih pripravimo konservatorsko-restavratorski načrt, ki pa ga med samim delom po potrebi prilagajamo sprotnim ugotovitvam.«
»Stari hiti se vračajo. In ljudje jih imajo radi.«
»Spraševali smo se celo, ali je rezultat predhodne analize pravilen, vendar menimo, da je bilo jajce zagotovo tam.«
»Obstaja več receptov, ki bi jih lahko uporabil ... Menim, da je eden od rezultatov ta, da jajce dejansko ni potrebno, zato je še vedno skrivnost, zakaj je tam.«
»To je nekakšen manjkajoči delček informacije, ki je zgodovinarje in raziskovalce begal že dolgo, dolgo časa. Da bi prišli do razkritja, je treba iti korak za korakom v pravo smer.«
»Izvedla se je pritrditev odstopljenih elementov, utrjevanje nosilca, pritrditev in fiksiranje odstopajočih delov na arhitekturni nosilec. Štukature so bile nato očiščene, utrjene, pokitane in retuširane, na nekaterih delih je bila nanesena nova pozlata. Iz pilastrov se je odstranila neustrezna sekundarna rjava preslikava.«
»Nekatere preslikave so bile narejene z lazurami, ki so bile topne v topilih in bi lahko topila tudi spodnje plasti, kar 'ne zahteva samo ogromno nekega prilaganja, kaj še sploh odstraniti, ker so bili posegi v preteklosti tako kruti, da je bila večina nekih finih lazur odstranjena', tako da so poskušali 'uravnotežiti te fine izgube s površin brez novih čezmernih retuš, ampak samo povezati vrzel z izvirnikom'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju